









Samenwerking tussen twee aparte clubs, meneer Been?
07-01-2010 - HIERDEN - Feyenoord-trainer Mario Been wil Excelsior-speler Sigourney Bandjar (25) meenemen naar het trainingskamp in Turkije. De rechtsback van de satellietclub speelde gisteren als testspeler al mee in de oefenwedstrijd tegen VV Hierden.
De Stadionclub heeft een probleem op de rechtsbackpositie nu na Dani Fernandez ook Kelvin Leerdam geruime tijd uit de roulatie is. Het overhevelen van Bandjar is de eerste optie om het tijdelijke probleem op te lossen.
,,Het is bekend dat we geen geld hebben voor versterkingen, zodat het logisch is, dat we eerst kijken wat we zelf in huis hebben'', aldus Been.
Bron: Telesport.nl
tja, ik postte het net 
belachelijke onzin werkelijk !
We zelf in huis hebben.??!!!
echt.niks samenwerking.zit niks samenwerken in , in deze constructie.
moet je in feite ook nadenken over die 3 spelers die INGESCHREVEN stonden bij Excelsior.
ingeschreven?
Waar staan ze onder contract dan?
Lijkt me Feyenoord
Dus al die spelers staan ingeschreven bij Excelsior? En volgend jaar dan?
Dan lopen eigen contracten af en dan komen er dus meer spelers van Feyenoord die INGESCHREVEN staan bij Excelsior??
Dus dan heb je feitelijk NIETS meer zelf . en ben je een LEGE HULS??!!
(Ik denk dat op de poll we gelijk een flinke stijging van de oneens stemmers gaan zien nu
)
richard, 7 januari 2010, 14:16
Maar alles blijft gewoon toch het zelfde?
Kelder za lwel op de nieuwjaarsreceptie verwijzen met de clubs die er slecht voor staan, maar Kelder vergeet dat hun het gevecht wel aan durven gaan, Kelder was daar te bang voor om zijn goede naam te verliezen, dis geeft hij de club simpel weg.
Been is ook een judas!!
Steeds minder in seizoenshelft 2.
eelco, al reactie of je je sk kan inleveren?
burnie, 7 januari 2010, 15:18
Burnie,
Kijk AGOVV verhaal wat ik in andere thread schrijf. Zo kan het toch ook. werk je ook samen.
Er klopt geen hout van idd.
Je zou eens stukken van jaren terug moeten pakken van sommige posters waaronder ik. Alles wat nu gebeurt toen al beschreven (Excelsior niet meer als zelfstandige club zou bestaan binnen paar jaar, schreef ik destijds)
Ik begrijp er werkelijk steeds minder van.
We zijn dus nu een lege huls van Feyenoord waar je spelers bij inschrijft en weer uitplukt.
En dat is dus goed voor de toekomst van Excelsior?
richard, 7 januari 2010, 15:23
Slim van Feyenoord. Dat wel.
richard, 7 januari 2010, 15:24
En hij gaat nog mee ook!
bedankt Kelder!!! Onze wedstrijd volgende week is natuurlijk niet belangrijk?!!
Oke sigi jou gun ik het wel, maar Kelder ik begrijp je niet?
chantal, 7 januari 2010, 16:45
Dat hij volendam mist, is helelemaal erg!
Je verkoopt toch dat je voor zo hoog mogelijk wilt eindigen en wilt promoveren? Dan leen je toch iemand niet even uit.
Walgelijk en achterbaks is het.
burnie, 7 januari 2010, 17:09
Ach zegt genoeg...
Excelsior=feyenoord2...
Excelsior RIP
Wilfred, 7 januari 2010, 17:35
Excelsior is de bijwagen van F geworden.
Hoe wij er ook voor staan, als ze een speler nodig hebben plukken ze hem gewoon weg.De trainer zegt niks, want hij wordt betaald door F, net zoals kelder trouwens.
Kelder heeft de club verkocht.
Waar zijn kelder,janssens,ronkes,sluiter nou mee bezig geweest?
Als men het niet meer had zien zitten had men weg moeten gaan, dan hadden er best weer mensen gekomen die de club oppakten.
Nu blijven ze mooi weer spelen en de club is weg. Heb meer respect voor clubs die het moeilijk hebben maar wel zelf knokken om te blijven bestaan.Dit bestuur zijn dooie vissen die stromen de afgrond in.
jole, 7 januari 2010, 21:22
nee nog geen reactie Burnie....
Tja... Volendam zal niet doorgaan met die vorst. Daarnaast is het gewoon belachelijk!! Moet je reactie van feye -supp is lezen op deze zaak. Die boren SIgi nu al de grond in... KANSLOOS dit. Gaat niet werken!
eelco, 7 januari 2010, 21:33
Live wedstrijden nu ook al geschrapt van de buis
Dus ook geen Go-Ahead-Excelsior op tv.
fc kralingen, 7 januari 2010, 22:40
Het is al zeker:
Bandjar gaat mee naar Turkije...
Wilfred, 7 januari 2010, 23:17
Ben ik even blij dat ik vandaag laat thuis ben, en nog niet op
had gekeken. Je krijgt het er van aan je hart. Het einde is in zicht helaas maar waar. Voor eeuwig zonde meer dan 100 jaar door de plee gespoeld van het één op het andere moment.
KC-Excelsior, 7 januari 2010, 23:23
Zin van Been moet natuurlijk zijn:
Het is bekend dat we al jaren wanbeleid voeren, zodat het logisch is, dat schoothondje Kelder ons maar al te graag één van zijn belangrijkste spelers afstaat.
KC-Excelsior, 7 januari 2010, 23:34
tonton? waar ben je?
Pep, 8 januari 2010, 01:37
Er is toch niemand, ook Pep niet, die denkt dat ik, na wat er op 24 december op deze site tegen mij gezegd is, nog inhoudelijk ga reageren?
Toegegeven,
heeft dit verwijderd maar ik ben het helemaal ZAT.
ton-ton, 8 januari 2010, 13:51
Sorry hoor jongens, maar wat een eentonig gezeur op deze site, zeg! En.... tien keer hetzelfde. Deze site bezoeken wordt dus steeds minder interessant.
Samenwerken betekent dat spelers over en weer gaan. En ja, dan mogen er in de winterstop ook spelers naar Zuid. Zo zijn er in het verleden (jaren negentig) tijdens de winterstop ook wel eens spelers naar Zuid vertrokken.
Wat bandjar betreft: zo super vond ik hem dit en het vorige seizoen ook weer niet. Hoog tijd dat hij een andere uitdaging krijgt.
leo, 8 januari 2010, 14:13
Hey Leo jij vergeet iets NORMAAL zou je voor een speler die verkocht wordt geld krijgen, dat schild nog al heel wat namelijk.
Nouw ja laat ook maar goe lekker je zuid bril op, nu blijkt dat de tegenstanders van de samenwerking hun gelijk krijgen hoor je niemand meer (zoals verwacht) die voor zijn.
en schuilen ze zich achter drog redenen.
burnie, 8 januari 2010, 15:05
In het bedrijfsleven is het normaal dat iemand een gouden handdruk krijgt als hij eruit moet na jaren wanbeleid.
Bij kleinere instellingen word het dan een gouden horloge.
Misschien een idee om een collectie te houden voor zo'n gouden "klokkie" zodat we meneer Kelder aan het eind van het seizoen deze als oprotpremie aan kunnen bieden.
ze zitten kapot..., 8 januari 2010, 16:49
aan het einde van het seizoen pas?
dan is alles al dood...zover er nu nog iets levends in zit...
Wilfred, 8 januari 2010, 17:43
..
keje, 8 januari 2010, 22:29
Ik sluit me volledig aan bij de mening van Keje!
Glennie, 9 januari 2010, 14:36
Van mij kan Kelder een gouden middelvinger krijgen.
En desnoods nog een zilveren trap na
Ex-Chelsea-Or, 9 januari 2010, 16:19
sommige zijn nog hypocrieter als ik dacht
eerst het een vertellen en nu weer anders
en ik ben tegen niemand die naar zuid gaat maar wel de manier waarop
en waarom ik niet eerder reageerde
nou ik ben het een beetje zat dat steeds FEYENOORD overal de schuld van krijg
kijk eerst even naar jullie allemaal die bij de periodetitel waren
toen had je GVD allemaal jullie grote bekken open moeten doen tegen kelder en zijn grijns
als ik iets niet kan hebben is een stelletje huichelaars die hier allemaal lopen te zeiken
maar toen je de kans kreeg hebben de meeste met hem staan drinken
pfffffffffffffff
FR TILL I DIE, 9 januari 2010, 17:53
Feyenoord krijgt volgens mij nergens de schuld van.
Die snap ik wel.
Ons eigen bestuur niet.
richard, 9 januari 2010, 18:21
@FR Feyenoord krijgt nergens de schuld van uit het Feyenoord oogpunt is het slim wat er gebeurd. Ons eigen bestuur is hier verantwoordelijk voor niemand anders. En over die periode titel heb je wel een beetje gelijk. Achteraf ben ik blij dat ik er niet bij was.
KC-Excelsior, 9 januari 2010, 19:36
Ik sluit me gedeeltelijk aan bij Leo.Erg jammer dat er alleen maar eenzijdige kritiek is op deze site.Samenwerken gaat van 2 kanten als het goed werkt.Spelers over en weer worden uitgewisseld als het kan.Ik gun Bandjar juist wel de overgang naar Feyenoord , zodat hij zich meer kan ontwikkelen en meer kan gaan verdienen.Laten we nu eens positief gaan praten op deze site of zeg niets maar dit moet geen zeursite worden.
De Joker, 10 januari 2010, 08:10
Joker.
Ik begrijp best wat je wilt zeggen. Zo ook Leo.
Maar het is Betaald Voetbal. Het is ruim 100 jaar een club.
Samenwerken is leuk. Dat betekent dan zoals een aantal hier denken dat we dus nu Luigi moeten krijgen van Feyenoord. Want dat hoort dan binnen samenwerken zoals jullie hem nu beschrijven.
Met alle respect, juist dit zomaar schuiven met poppetjes heeft helemaal niets meer te maken met samenwerken, maar meer met 1 grote partij die zijn filialen vult (detacheert) met spelers en ze weer kan terugroepen en doorwisselen wanneer men roept.
Dat is geen samenwerken , ook niet in technische zin.
Nogmaals Vitesse roept ook niet effe Chadli van AGOVV gratis mee. Kost gewoon een miljoen vraagprijs. Toch werken die WEL samen
richard, 10 januari 2010, 09:16
en weer voor de duidelijkheid.
Feyenoord heeft dit slim gedaan, maar Excelsior bestuur heeft de zaak te makkelijk uit handen gegeven. Zo vreemd is dat toch niet dat veel supporters daar moeite mee blijven hebben en houden
richard, 10 januari 2010, 09:19
Richard,
Bedankt voor je reaktie.Ik begrijp je frustratie maar we zitten hier op een Fanpage en er wordt alleen maar negatief over de club gesproken en daar word ik een beetje moe van.Zorg dat je in het bestuur komt en zeggenschap krijgt dan kun je wat doen maar hier niet .Hier jaag je alleen maar fans weg en mensen die gefrustreerd zijn trek je aan.Dat is niet de opzet van deze pagina.
De Joker, 10 januari 2010, 11:40
Tuurlijk, bij Excelsior is een kleine moeite om in het bestuur te komen en zeggenschap te krijgen. We hebben zo'n enorm democratische club, dat is allemaal geweldig geregeld.
adijke11, 10 januari 2010, 11:45
Als er reden is om negatief te zijn, dan zullen we negatief zijn. De voorbije vijf jaar heb ik niet je gehoord over teveel positivisme...
Kevin 1, 10 januari 2010, 11:50
Voor Sigourney Bandjar zit het trainingskamp met het eerste van Feyenoord er alweer op. De verdediger van Excelsior, die deze week in Turkije stage mocht lopen bij de grote broer? uit zuid, heeft een kuitblessure opgelopen en zal niet meer in actie komen. Dat meldt Feyenoord zondag op de eigen website.
Bandjar liep het euvel op tijdens de training van zaterdagmiddag. Hij draaide verkeerd en voelde meteen de pijn. ?Het schoot erin, ik voelde gelijk dat het niet goed zat. Heel jammer is dit?, zegt hij. ?Dit is een forse tegenvaller voor mij. Deze week in Turkije was een mooie kans om mezelf te laten zien, maar dat gaat nu helaas niet door.?
Hoe lang de back precies uit de roulatie is kan Feyenoord nog niet zeggen, maar wel weet de club te melden dat hij niet meer met de groep in actie zal komen tijdens het verblijf in Turkije. Of hij bij de selectie van trainer Mario Been blijft is dan ook nog onzeker. De oefenmeester had de geboren Surinamer meegenomen omdat zowel Dani Fernandez als Kelvin Leerdam geblesseerd zijn.
Meneer Kelder graag nog even de voordelen voor Excelsior aan deze samenwerking op een rij...
ze zitten kapot..., 10 januari 2010, 12:25
De stage van Sigourney Bandjar bij Feyenoord is op een vervelende manier ten einde gekomen. De verdediger van Excelsior kreeg van Mario Been de kans om zich tijdens het trainingskamp in Turkije te bewijzen. Na een paar dagen is dat avontuur echter al voorbij. Bandjar liep zaterdag tijdens de training een kuitblessure op.
"Het schoot erin, ik voelde gelijk dat het niet goed zat", vertelde Bandjar. "'Dit is een forse tegenvaller voor mij. Deze week in Turkije was een mooie kans om mezelf te laten zien, maar dat gaat nu helaas niet door."
Het is nog onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur is. Wel staat vast dat hij deze week niet meer aan de groepstrainingen zal deelnemen. In plaats daarvan gaat hij een individueel programma volgen. Bandjar blijft wel in Turkije
piet hein, 10 januari 2010, 13:02
De Joker, ik begrijp best dat je vind dat het de laatste tijd nogal negatief is op deze site.
Maar ik denk dat je het ook kan begrijpen dat supporters hier hun onvrede uiten, daar dit eigenlijk nog de enige plek is waar een supporter gehoord wordt. Die "horenden" hoeven het er dan niet mee eens te zijn, maar door reacties over en weer kun je wel over de ontstane situatie met elkaar van gedachten wisselen. In gesprek gaan met Excelsior zelf zet volgens mij geen zoden meer aan de dijk, daar die supporters niet belangrijk vinden, en vinden dat die eigenlijk gewoon hun mond moeten houden.
Zelf zou ik ook veel liever over de Excelsior dingen positief reageren, maar als je het gevoel krijgt (en al dik een half jaar hebt)dat er over enkele maanden helemaal niks meer Excelsior is, ben ik niet blij en kan dan ook niet positief zijn.
UtrechtEd, 10 januari 2010, 20:47
mooi die blessure voor Exc, jammer voor Siggi.
eelco, 10 januari 2010, 21:09
Zal dadelijk wel een joepie de poepie en halelujah stemming zijn op de nieuwjaars receptie.
Als onze oh zo zeer geliefde voorzitter Janssens het woord zal voeren.
Kelder en Janssens zullen elkaar en zichzelf wel schouderklopjes geven,voor het goede werk wat ze gedaan en geleverd hebben.
Arno.F, 11 januari 2010, 15:30
Iedereen beleeft zijn medeleven voor een ploeg anders.
De Joker, 11 januari 2010, 17:27
okee, hier dan een tegengeluid. Met gemiddeld 1000 toeschouwers op de tribune draaien we mee in de top van de 1e divisie. Met een elftal dat steeds beter en verzorgder voetbal laat zien. Wie kan dat ons nazeggen. Met dank dus aan de samenwerking. Ik had er niet aan moeten denken om een onbetekende rol in de eerste divisie te moeten spelen. Was het einde geweest van de club.
leo, 11 januari 2010, 17:52
konden we ook voor de samenwerking.(hoewel, dit is geen samenwerking volgens velen , was het dat maar) afgelopen jaren waren de beste uit decennia lang. En daarin deed Feyenoord niet veel tot niets.
En wie is "we' Leo.
Daar zit hem de crux bij velen.
Is "we' nog Excelsior?
En daar kan je steeds moeilijker nog JA op zeggen.
richard, 11 januari 2010, 17:59
leo:
"Ik had er niet aan moeten denken om een onbetekende rol in de eerste divisie te moeten spelen. Was het einde geweest van de club."
Het einde van de club is al geweest dankzij de overname...
Wilfred, 11 januari 2010, 18:02
Voor de rest vind ook ik de prestaties van 1 e elftal heel behoorlijk. Ik vind ook niet dat zij er wat aan kunnen doen. Jongens voetballen aardig, en doen hun best.
Het probleem ligt op de punten die al heel vaak zijn aangegeven en die ook nooit echt beantwoord worden.
* Je geeft je jeugdopleiding uit handen, terwijl jeugd de enige levensader is in deze crisistijd.
Je kan dus NAAST Feyenoord/Excelsior A1 een Excelsior A1 in leven houden om zo eigen contracten en levenslijn te behouden.
* Spelers van Excelsior zouden nooit en te nimmer zonder transferfee moeten kunnen meegenomen worden door Feyenoord. Dat is geen samenwerken!!!!!
Vitesse en AGOVV werken ook samen, toch haalt Vitesse Chadli niet gratis weg. kost gewoon 1 miljoen.
Als je spelers vrij kunnen worden meegenomen,dan ben je een lege huls dus 1 vereniging inmiddels.
Zelfde met ingeschreven spelers van Feyenoord bij Excelsior die spelen voor Jong Feyenoord.
Kan natuurlijk niet. ingeschreven!!?? Je bent twee verschillende clubs toch?
Volgend jaar lopen veel eigen contracten af, komen daarvoor in de plaats ingeschreven spelers van Feyenoord?
Er is een partij die Excelsior zelfstandig wil laten voortbestaan. Krijgt deze partij de ruimte , of wordt elk bod tegengehouden?
Zomaar wat punten, wat voor mij losstaat van Feyenoord, maar puur te maken heeft wat bestuur Excelsior doet
richard, 11 januari 2010, 18:07
@richard
Wie is die party die excelsior zelfstanding wil laten voort bestaan
piet hein, 11 januari 2010, 19:26
Ik.
Ik heb/had zoveel goede en leuke ideeen.
Af en toe heb ik zo het gevoel dat ik zo inde steek gelaten wor
Arno.F, 11 januari 2010, 19:59
@Piet Hein
Het is een opsomming van punten en vragen zoals ik al zei .
Er is geen partij zover ik weet. maar wat zou men doen als...?
Zou men er open voor staan?
richard, 11 januari 2010, 20:10
Kut.
het opslaan is fout gegaan.
En ik heb me gal gespeugd op onze eigen supportes.
Arno.F, 11 januari 2010, 20:11
Been ziet af van niet fitte Bandjar
Feyenoord biedt Sigourney Bandjar geen contract aan. Trainer Mario Been haalde rechtervleugelverdediger van Excelsior bij de selectie, omdat de geblesseerde Kelvin Leerdam nog zeker zes weken niet beschikbaar is.
Bandjar raakte tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Turkije echter zelf geblesseerd en ligt er drie tot vijf weken uit.
'?Zoveel tijd heb ik niet,? vertelde Been maandag tegenover ELF Voetbal.
'?Kelvin komt over een tijdje weer terug en in de tussentijd kunnen Bart Schenkeveld en Stefan de Vrij op die positie spelen. Dan weeg je af of het zin heeft om Bandjar er bij te nemen, maar helaas voor hem is dat niet het geval.?'
Tevreden
Tot de blessure was Been tevreden over Bandjar. ?'Ik heb op de trainingen gezien dat hij dat niveau aankon. Alleen had ik hem graag donderdag tegen Kayserispor aan het werk willen zien om te bekijken of hij ook op dat niveau mee zou kunnen. Helaas kan dat niet meer'', aldus Been.
''Jammer voor hem en voor ons, want het was in ieder geval een gemakkelijke en goedkope oplossing geweest.?'
Wilfred, 11 januari 2010, 21:06
Ook Excelsior in financiële moeilijkheden
Excelsior is de laatste club uit de Jupiler League die openlijk toegeeft met financiële zorgen te kampen. De Rotterdammers moeten alles op alles zetten om uit de problemen te blijven.
Dat zegt voorzitter Nico Janssens in gesprek met RTV Rijnmond. "We zullen alle zeilen moeten bijzetten om in de veilige categorie 3 te blijven", aldus de preses. Volgens hem lijdt Excelsior met name onder het uitblijven van betalingen van sponsoren. "We hebben last van sponsors die hun verplichtingen niet nakomen."
"De televisiegelden lopen terug en ook onze compensatie als gevolg van de degradatieregeling vervalt na dit seizoen", geeft Janssens andere redenen voor het financiële verval bij de Kralingers. Volgens hem kan het jaarlijkse tekort bij Excelsior op die manier oplopen tot wel één miljoen euro.
Overigens heeft Excelsior nog een appeltje te schillen met Willem II, dat zaterdag een oefenduel op het laatste moment annuleerde. Onderzoek wees uit dat de Tilburgers eerder op de dag tegen AGOVV speelden. "Het is onprofessioneel en onbeschoft om ons voor te liegen en het was ook niet nodig geweest", haalt trainer Alex Pastoor uit.
RB>Excelsior, 11 januari 2010, 21:57
Ha met het probleem Willem2 is het meteen opgelost?
Snap niet waarom dat erbij gezt is...
Maarja dat sponsers hun beloftes niet nakomen heeft denk ik toch ook met de samenwerking te maken!
Door de 'samenwerking' kan je zeggen dat je geld bespaard met lonen enzo...maar de grote inkomsten door talenten die normaal kunnen doorbreken raak je ook ermee kwijt...
Wilfred, 11 januari 2010, 23:10
@BEEN: OOK JAMMER VOOR EXCELSIOR.... 3-5 wkeen OUT.... maar ja... dat telt verder niet he.
eelco, 11 januari 2010, 23:25
maar ja... we zijn toch dood over 2-3 jaar.
eelco, 11 januari 2010, 23:25
ik vind dit toch echt vreemd worden.
Hoe kun je nou jaren goed zitten met je begroting en nu met deze samenwerking in de problemen komen? Was deze samenwerking er niet om je juist daar UIT te houden?
Zouden nu juist de sponsoren niet binnen rennen?
Als spelers bij je staan ingeschreven, wat kosten ze dan?
Moet je dan wel zoveel spelers van Feyenoord bij je laten inschrijven?
Wordt er zo niet duidelijker op.
Als je dan moeite hebt om rond te komen ,zou ik juist maar bij mijn jeugdopleiding blijven.
je toekomstig kapitaal
richard, 12 januari 2010, 08:27
Is er verder nog wat spannends gezegt op de nieuwjaars bijeenkomst?
Wilfred, 12 januari 2010, 10:04
@ Eelco
Dan pas? We zijn toch al (hersen-)dood?
Glennie, 12 januari 2010, 22:43
ik snap de nieuwsjaarsspeach niet goed
Er wordt gezegd dat Excelsior risico heeft genomen met aantrekken spelers ivm degradatieregeling.
Ik vind dit zo raar.
A) we hebben nauwelijks spelers aangetrokken
B) We gingen samenwerken om nooit na te hoeven denken over degradatie volgens bestuur en een aantal andere mensen.Wat we zonder samenwerken misschien wel moesten. En nu is daar opeens wel over nagedacht en dus risico op genomen?????
Erg dubbel allemaal. En wederom erg tegenstrijdig met wat er dan eerder werd gezegd.
Men vraagt om sponsoren, maar men biedt een ontmantelde club aan , aan die sponsoren.
Wie sponsor je nu?
opleiding voor een andere club?
De regio opleiding voor de jeugd begrijp ik nog steeds niet. Leg dit eens beter uit.
Wie bepaalt wat. Als je een jeugdspeler contracteert, krijg je dan opleidingsvergoeding, of krijgt Feyenoord die.,of wordt die gedeeld.
Als Feyenoord een jeugdspelers contracteert, krijgt Excelsior dan ook bij verkoop deel opleidingsvergoeding? Hoe zit dit?
Waarom kunnen spelers gratis over gezet worden naar Feyenoord, als wij blijkbaar dan toch weer betalen voor Feyenoord huurlingen, (want anders zou je nu onmogelijk tekort kunnen hebben, want je hebt amper 10-11 contractspelers)
kortom, erg onduidelijk allemaal.
Waarom krijg je nooit antwoord hierop
richard, 13 januari 2010, 08:14
kon je nergens op reageren daar dan?
Wilfred, 13 januari 2010, 09:17
staat op Excelsior site Wilfred. die speach.
richard, 13 januari 2010, 09:30
@Richard.
Heb je het gelezen.ECHT GEBEURD.
Tot en met de A1,blijft gewoon Excesior.
In feite is er geen reet veranderd.
(ja,het belofte elftal is verdwenen.Maar dat is de schuld van de KNVB).
Moeten we toch gewoon een soort van 2de elftal maken.
Maar er moeten de komende jaren dingen veranderen/mensen aan de macht komen,die geld weten te maken van de locatie Woudestein.
Arno.F, 13 januari 2010, 21:34
Arno, geloof je nou echt dat dit echt zo is? Met wie heb je gesproken joh? Tot en met de A1 Excelsior? hahah. Volgend jaar misschien ja, maar daarna gaat het net zo hard als de afgelopen maanden met Excelsior 1...
Kevin 1, 14 januari 2010, 07:45
Om even toe te voegen: De KNVB wil steeds verder terug in leeftijd met combinatieteams. Uiteindelijk willen ze toe naar combinatie-elftallen vanaf 12 jaar.
Kevin 1, 14 januari 2010, 07:46
Kevin1 niet zo negatief joh. Zal vast allemaal erg meevallen....
eelco, 14 januari 2010, 09:11
@Kevin.
Staat gewoon in de nieuw jaar speech.
Of dat we dat moeten geloven,ja dat is een tweede.
Arno.F, 14 januari 2010, 09:29
Allen,
Ik mis eigenlijk nog reacties van de supporters club Pro-excelsior.
Marcel
Bobohoolie, 14 januari 2010, 16:06
Ano, er is wel meer gezegt waar achteraf niks van klopte...
aan de woorden van het bestuur hecht ik geen waarde meer...te onbetrouwbaar...
Wilfred, 14 januari 2010, 16:33
Ik betrek het alleen maar even op de (ex)supporters
- Eerst worden we volledig de grond ingeboord en moeten we onze kop houden.
- Hulp was niet gewenst, alleen zakken met geld.
- Wij supporters hebben er geen verstand van.
En nu moeten we ze steunen en helpen waar mogelijk, terwijl ik de beleving heb dat supporters nog steeds niet echt serieus worden genomen.
Wat betreft de jeugd zal het, net zoals met de rest, allemaal vast goedkomen, toch .....?
UtrechtEd, 14 januari 2010, 16:40
OOK uit de speech:
Nu is ook al bekend dat we volgend seizoen opnieuw stevig moeten inleveren. De vergoeding, na de degradatie uit de Eredivisie, valt dan volledig weg, en de inkomsten uit media gelden zullen verder dalen. Een niet onbelangrijk voordeel is dat we volgend seizoen beter kunnen inspelen op de samenwerking met Feyenoord. Afgelopen jaar was dat nog niet voldoende mogelijk omdat de samenwerking laat en zeer onverwacht tot stand kwam.
Nog beter wordt het dus....
Mag ik van u allen afscheid nemen, ik lees heus nog wel eens
.nl, maar ik neem voor de rest voorgoed afscheid. Het gaat u allen goed.
Bobohoolie, 15 januari 2010, 15:07
He bobohoolie,dat is niet leuk!!!
Al die tijd houden we 2 stoelen vrij en nu is het over.
Strijk over je hart,dat is toch rood-zwart??
We missen jullie allebei.
Jan en Ineke, 23 januari 2010, 15:41
Om te kunnen reageren op dit bericht, moet u ingelogd zijn. Als u nog geen account heeft, kunt u een account registreren.
Excelsior